Ministerstwo Zdrowia nie dało rady dłużej tuszować. Prawda ujrzała światło dzienne

Udostępnij:

Ministerstwo zdrowia przekazało bardzo niepokojące informacje, chodzi o test na koronawirus, wiele osób mogło natknąć się na problemy. Konieczna była interwencja.

Wiceminister zdrowia Waldemar Kraska poinformował ostatnio, że w związku ze zmianami strategii walki z koronawirusem, rząd zdecydował się na wprowadzenie dla pacjentów specjalnej aplikacji. Dzięki temu pomysłowi lekarze mieli mieć możliwość natychmiastowego zlecenia testu na obecność COVID-19. Jednak już pierwszego dnia napotkano poważne problemy z jej funkcjonowaniem.

Czytaj też: Pilne: Jeszcze we wrześniu potężna reforma wchodzi w życie! Media ujawniły plan rządu

Koronawirus: Ministerstwo zdrowia przekazało bardzo niepokojące informacje

“Ostatniej doby przez zakładkę na gabinet.gov.pl 1700 testów zostało zleconych. Wiemy, że są w niektórych miejscach jeszcze problemy techniczne. Dlatego staramy się, żeby to na bieżąco uzupełnić, zlikwidować te problemy, bo to jest jedna z szybszych metod do zlecenia testu” – stwierdził wiceminister zdrowia Waldemar Kraska.

Zobacz również: Lech Wałęsa oszalał? Polacy w szoku po tym co napisał

Specjaliści z ministerstwa zdrowia mają w związku z tym pomysłem wiele problemów, które jak najszybciej należy rozwiązać. Jednak taka forma zlecenia badania wydaje się najbezpieczniejsza dla obu stron.

“Pacjent, który trafia po takim zleceniu elektronicznym, w punkcie drive-thru będzie pokazywał tylko dowód osobisty, nie potrzeba żadnego, czy papierowego, czy innego, skierowania na wykonanie tego testu” – dodał następnie Kraska.

Źródło: Pikio

Polecamy także:

Jackowski ostrzega Polaków. Przerażające słowa o premierze

Na jesień wszystko się zmieni. Władza szykuje gigantyczne zmiany

Boruc zszokował Polaków! Zmiażdżył Bońka. Powiedział wprost co o nim myśli

, , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *